Jodoh di tangan Allah SWT...

Assalamualaikum...
Salam ku ucapkan kepada blogger luahan perasaan...tempat mengadu....
Blogger nie blogger aku..aku ada hak untuk tulis apa-apa yg aku nak..tiada niat untuk mengutuk or memaki..just sebagai ruangan perkongsian perasaan yang aku alami..kalau dulu aku langsung tak pernah rasa perasaan putus cinta...tapi kali ni, aku dapat rasakan jua akhirnya...setelah sekian lama aku menjalinkan hubungan dengan seorang hamba Allah SWT ni, setelah 3 bulan akhirnya, hubungan kami tidak berpanjangan..tiada jodoh katanya..tetapi aku tidak menyangka perasaan ini amat perit untuk aku rasakan...seperti kaca yang jatuh berderai...kami berpisah dengan agak tragislah jugak atau bahasa kasarnya, kurang ajar..aku dikutuk dihina dengan tuduhan yang memang tidak benar langsung...tapi, aku tetap sabar sahaja dengan semua itu...aku tidak melawan..kerana aku berpegang pada satu ayat, "sekiranya seseorang berbuat keburukan kepada kita, balaslah dengan kebaikan"..segala aib dan rahsia aku telah kau ketahui dari insan yang bergelar sahabat bagi aku...sahabat talam dua muka...tahniah lah kerana anda berdua telah berjaya membantu aku memperoleh pengalaman yang membawa kepada muhasabah diri...

P/S: Akan aku lupakan mengenai hal ini..kerana perkara yang dh lepas, tidak perlu dikenang lagi..hanya jadikan sebagai kenangan sahaja...thanks to capital FF & MA..

No comments: